- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

ترکیب رنگ های جسورانه و شیک برای دکوراسیون داخلی منزل

ژاله عزیزی
1581
رای نویسنده
5از1
ترکیب رنگ های جسورانه و شیک برای دکوراسیون داخلی منزل | طراحی دکوراسیون داخلی منزل

ترکیب رنگ های جسورانه و شیک برای دکوراسیون داخلی منزل

معمولا مردم در انتخاب ترکیب و ست رنگ دکوراسیون داخلی منزل بسیار دقت کرده و رنگ هایی را انتخاب می کنند که ریسک کمتری داشته باشد!

 

خارج شدن از رنگ های خنثی و رایج شاید به نظر غیرمحتاطانه بیاید اما بعضی ترکیب رنگ های نامتعارف می توانند جلوه و زیبایی بی نظیری به دکوراسیون داخلی منزل شما بدهند.

در ادامه به 7 ست رنگ جسورانه برای دکوراسیون داخلی منزل اشاره می کنیم:

 

 

آبی های درخشان و قرمز عمیق

من یکی از بزرگترین طرفدارهای رنگ ها هستم، در این ترکیب رنگ آبی بسیار آرامش بخش و یاد آور دریا است. آبی دریایی و فیروزه ای می توانند به فضا حالتی آسمانی بدهند اما در تصویر پایین کف اتاق به رنگ قهوه ای تیره و در سقف نیز یک آویز به رنگ قرمز تیره باعث شده فضا حالتی تابستانی به خود بگیرد.

 

آبی ، خاکستری و زرد برجسته

همه چیز به تعادل باز می گردد. وقتی چنین ترکیب رنگ برجسته ای را برای اتاق خواب انتخاب کردم، با استفاده از رنگ خاکستری بین دو رنگ آبی و زرد تعادل ایجاد کردم تا یکی از آنها به تنهایی نتواند روی اتاق تاثیر بگذارد.

 

بنفش کمرنگ و فیروزه ای

این ترکیب رنگ می تواند در اتاق کار یک خانم به کار برود، از رنگ بنفش کم رنگ و فیروزه ای استفاده شده تا زنانگی فضا حفظ شود. دلیل اینکه هر دوی رنگ ها حس آرامش را منتقل می کنند این است که در چرخه رنگ ها در کنار هم قرار دارند. رنگ های مشابه با یکدیگر خوب کار می کنند، و در طبیعت نیز زیاد یافت می شوند.

 

رنگ های تم صحرایی و آبنوسی

این ترکیب رنگ به نظر خیلی متضاد با هم می آیند اما ببینید که چگونه در کنار هم زیبا شده اند. این ترکیب رنگ را می توانید در فضاهای بزرگ مانند عکس پایین استفاده کنید، چنین ترکیب رنگی یک قسمت از خانه را تبدیل به فضایی شاد و دلپذیر می کند.

 

زرد آلویی و سبز فسفری

منبع الهام من برای این ترکیب رنگ توجهم به فضای اطراف بود. دیوار های این اتاق خواب را به رنگ زردآلویی در آوردم و البته الگویی مدرن نیز دارد. تخت نیز به رنگ سبز فسفری انتخاب شد، نتیجه بسیار عالی و دلنشین بود. این دو رنگ شاید به صورت اسمی به یکدیگر نیایند اما هنگام ترکیب چیز دیگری را شاهد هستید.

 

زرد روشن و بنفش عمیق

من عاشق ترکیب رنگ های غیر منتظره هستم. به نظرم در این دکوراسیون پرده های زرد رنگ باعث شده اند اتاق تاریک به نظر نیاید. بنفش رنگ سنگینی و اشرافی است ولی زرد کمک کرده اتاق زنده باشد و بنفش نیز بهتر جلوه کند.

 

رنگ های مات و نئونی

در زمینه خنثی این اتاق تعدادی رنگ جان دار و برجسته را میبینیم که بدون ضربه زدن به ظرافت آن دکوراسیون را جذاب و شاداب کرده اند.

 

 

منبع : کوکا ، گردآوری و تحریر و ویراستاری دکودان

 

 

ترکیب رنگ های جسورانه و شیک برای دکوراسیون داخلی منزل | طراحی دکوراسیون داخلی منزل

ترکیب رنگ های جسورانه و شیک برای دکوراسیون داخلی منزل,طراحی دکوراسیون داخلی منزل,طراحی دکوراسیون داخلی,رنگ مناسب دکوراسیون داخلی,رنگ مناسب آشپزخانه,رنگ مناسب اتاق نشیمن,رنگ مناسب چیدمان منزل,رنگ مات دکوراسیون منزل, رنگ بندی های شاد در طراحی دکوراسیون, اجرای دکوراسیون خانه با رنگ های نامتعارف, بهترین ایده های ترکیب رنگی برای طراحی دکوراسیون داخلی, ترفندهایی برای جذاب کردن خانه های لاکچری, خانه زیبا با رنگ های تند و شاد, رنگ آمیزی شیک خانه, رنگ های شاد برای دکوراسیون داخلی, طراحی دکوراسیون داخلی با رنگ های شاد

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *