- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

ترفندهای جالب برای دکوراسیون آپارتمان های کوچک و دلباز کردن منزل

سپیده امینی
2226
رای نویسنده
4از1
ترفندهای جالب برای دکوراسیون آپارتمان های کوچک و دلباز کردن منزل | طراحی دکوراسیون خانه آپارتمانی

ترفندهای جالب برای دکوراسیون آپارتمان های کوچک و دلباز کردن منزل

طراحی دکوراسیون منزل

ترفند های دکوراسیون

 

برای دکوراسیون آپارتمان های کوچک و دلباز کردن منزل به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اگر آپارتمان کوچکی دارید و احساس می کنید فضای کافی برای دکوراسیون دلخواه و چیدمان ایده آل وسایل منزل ندارید، نگران نباشید. فضای کوچک به معنای دکوراسیون کوچک نیست.

 

ادامه مقاله را بخوانید تا با ترفندهای دکوراسیون داخلی منزل در آپارتمان های کوچک آشنا شوید:

 

به سراغ انحنا بروید

از آنجا که بیشتر آپارتمان ها جعبه ای هستند، اضافه کردن مقداری انحنا به آن ایده ی مناسبی است. به همین خاطر توصیه می شود از میزهای گرد، صندلی های دارای انحنا، و همچنین فرش و قالیچه های گرد استفاده کنید، یا می توانید برای کف مانند عکس بالا از یک پوست استفاده کنید.

 

 

روشنش کنید

یک فرش روشن می تواند اتاق را باز کند و آن را بزرگتر جلوه دهد. اگر دیوارهای آپارتمانتان تیره است سعی کنید رنگ فرش را همیشه مقداری روشن تر از آن انتخاب کنید.

 

پرده های مناسب

پرده روی آپارتمانتان تاثیر زیادی می گذارد پس نباید آن را نادیده بگیرید، حتی می توانید با کمک پرده خانه خود را بزرگتر جلوه دهید. پرده را می توانید از سقف تا روی زمین بگیرید تا ارتفاع بسازید، و یا از بالا کمی بیشتر بگیریدش تا چوب پرده پنهان شود.

 

لایه بسازید

بر خلاف آنچه ممکن است فکر کنید، در فضاهای کوچک لازم نیست از تخت خواب با چند لایه منسوجات و پارچه چشم پوشید. لایه ها و ترکیب زیبای رنگ ها در بالش و دیگر لوازم تخت می تواند فضا را دنج جلوه دهد و به آن عمق ببخشد.

 

اندازه را رعایت کنید

برای آپارتمان های کوچک مبلمان خیلی بزرگ می تواند دردسر باشد به همین دلیل سعی کنید اندازه مبل ها را معمولی و به گونه ای انتخاب کنید که فضای آپارتمانتان بزرگ جلوه کند.

 

به وضوح ببینید

میز و یا صندلی های شفاف ( یا فقط صندلی هایی که پشتشان شفاف است ) علاوه بر اینکه کاربردی هستند باعث می شوند خانه باز جلوه کند.

 

تاشو

یکی از راه حل های کلاسیک حل مشکل کمبود فضا استفاده از تخت هایی است که تا می شوند. این نوع تخت ها علاوه بر زیبایی باعث می شوند فضایی بیشتر در اختیار داشته باشید.

 

چیزها را درخشان کنید

بالا، پایین و اطراف خانه چراغ اضافه کنید تا به فضا احساس اضافه شود. نور بهترین روش برای گرم و دلپذیر کردن یک خانه است. استفاده از چندین چراغ در سراسر یک فضا باعث ایجاد فضایی گرم می شود.

 

اولویت ها

چون فضاهای کوچک بسیار محدود هستند، باید ابتدا اولویت های خود را مشخص کنید و بیشتر کار را به آنها اختصاص دهید. برخی دوست دارند در قسمتی از خانه میز داشته باشند اما به میز ناهار خوری علاقه ای ندارند. برخی اتاق نشیمن می خواهند و بعضی نیز برایشان یک تخت تاشو در اولویت است. فضا را طوری بچینید که به نیازهایتان جواب بدهد. خود را اسیر چیدمان های سنتی خانه نکنید.

 

قفسه بسازید

یکی از مواردی که خیلی خوب در آپارتمان های کوچک جواب می دهد استفاده از قفسه های طاقچه ای است. علاوه بر اتاق ها و اتاق نشیمن می توانید در دکوراسیون آشپزخانه نیز از آنها استفاده کنید.

 

 

دکودان مجری طراحی دکوراسیون منزل شما در تمام کشور !

گردآوری، تحریر و ویراستاری : دکودان

 

 

 

ترفندهای جالب برای دکوراسیون آپارتمان های کوچک و دلباز کردن منزل | طراحی دکوراسیون خانه آپارتمانی

ترفندهای جالب برای دکوراسیون آپارتمان های کوچک و دلباز کردن منزل,طراحی دکوراسیون منزل,طراحی داخلی منزل,طراحی دکوراسیون خانه آپارتمانی,عکس دکوراسیون داخلی,طراحی داخلی خانه آپارتمانی,عکس دکوراسیون داخلی خانه های کوچک,چیدمان داخلی خانه کوچک,بهترین دکوراسیون داخلی سال,جدیدترین روش های طراحی داخلی,طراحی داخلی آپارتمان های کوچیک,دکوراسیون مدرن خانه کوچک,عکس دکوراسیون داخلی,عکس چیدمان منزل,مبلمان مناسب خانه آپارتمانی,ترفند های طراحی داخلی منزل,نمونه طراحی دکوراسیون خانه,بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون خانه

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *