- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

بهترین نوع پارکت چوبی و چوب ترمو

نازنین داددوست
913
رای نویسنده
4از1
بهترین نوع پارکت چوبی و چوب تبهترین نوع پارکت چوبی و چوب ترمو | بهترین مارک پارکت لمینیت

بهترین نوع پارکت چوبی و چوب ترمو

شرکت پارس آرای کوهستان با برخورداری از نمایندگی هایی از سراسر دنیا از قبیل بوئن و باورک، یکی از تامین کتتده های برتر  پارکت چوبی در ایران می باشد که در میان آرشیتکت ها، مهندسین و کارفرمایان  نامی آشنا می باشد. این مجموعه با ارائه ی کفپوش های چوبی در رنگ ها، طرح ها و گونه های مختلف با برندهای به روز دنیا پرچم دار این صنعت می باشد.

انواع پارکت

انواع مختلف پارکت از قبیلEngineered  و Solid در این مجموعه عرضه می گردد. پارکت هایEngineered  یا چند لایه نوعی از کفپوش می باشد که با چسباندن چند لایه چوب طبیعی با فشار  به یکدیگر تشکیل می شوند این در حالی است که پارکت های Solid از چوب یک تکه تشکیل شده اند. پارکت های چندلایه در مقابل تاب برداشتن و پیچ خوردگی مقاوم تر از پارکت هایSolid  می باشد اما پارکت هایSolid  را برای هر چند بار می توان ساب زد ولی پارکت های چندلایه تا سه بار ساب زده می شود.

پارکت بوئن در فرمت های مختلفی ارائه می شود که شامل الواری یا plank، سه باند یا 3-strip و دو باند یا 2-strip در ابعاد مختلف از کوچک تا بزرگ می باشد. پارکت های ارائه شده در پارس آرای کوهستان از گوناکونی و تنوع در طرح و رنگ برخوردار می باشد به طوری که تمامی سلیقه ها در کاربردهای مختلف را تامین می نماید.

نگهداری از پارکت

برخی افراد تصور می کنند که نگهداری از پارکت امری دشوار می باشد و امکان حمله موریانه به آن وجود دارد. تولید کنندگان پارکت برای جلوگیری از حمله ی موریانه گونه هایی از چوب را انتخاب می نمایند که در مقابل حمله ی حشرات مقاوم می باشند. برخی از گونه های چوب ذاتا در مقابل موریانه مقاوم می باشد. این گونه از چوب ها غیر قابل نفوذ در مقابل حشرات نمی باشند اما برای موریانه به عنوان ماده ی خوراکی جذابیت ندارد. چوب سدار از گونه هایی می باشد که از این لحاظ در درجه ی اول قرار دارد که شامل رد سدار، وسترن رد سدار و سدار زرد می شود.

بهترین نوع پارکت چوبی و چوب ترمو | بهترین مارک پارکت لمینیت | روکش چوبی چوب ترمو

بهترین نوع پارکت چوبی و چوب ترمو,بهترین مارک پارکت لمینیت,روکش چوبی چوب ترمو,انواع پارکت,بهترین نوع پارکت برای خانه,قیمت پارکت چوبی,پارکت پلاستیکی,کیفیت پارکت,دکودان

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *