- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

جارو استخری

azam
2002
رای نویسنده
4از1
انواع جارو استخری | ساخت استخر | طراحی استخر | پاکسازی و نگهداری استخر | تمیز کردن استخر

جارو استخری | تعمیر استخر

استخرهای شنا قطعا برای پاکسازی نیاز به ابزار خاصی خواهند داشت، در واقع کل پروسه شستشوی آن باید در مدت زمان کمی انجام گردد، اگر ترجیح می دهید این کار را به کم ترین دردسر انجام دهید پیشنهاد می کنیم که سری به بازار جارو های مخصوص استخر های شنا بزنید.

 

 

طراحی استخر ارزان

ساخت استخر در ویلا

 

 

 

 

جارو کردن استخر از مهمترین عوامل نگه داری و تمیز کردن استخر میباشد،کلر تنها روش برای تمیز نگه داشتن آب استخر نیست.

همواره ذرات ریز و معلق در آب وجود دارند که با تزریق کلر به آب از بین نمیروند، این ذرات باید از آب جدا شوند و جدا شدن آنها فقط از طریق جاروی کف استخر انجام میشود.

 

علاوه بر آن کف استخر و بین بندهای آن نیز ممکن است جلبک و یا خزه بسته باشد و یا آشغال و زباله کف استخر ریخته باشد که با جارو کردن کف استخر از بین میروند.

 

برای ته نشین کردن ذرات معلق در آب باید به آب مقداری سولفات آلوم یا همان زاج اضافه کنیم، سولفات آلوم باعث ته نشین شدن ذرات اضافی کف استخر میشوند و پس از ته نشین شدن میتوان کف استخر را جارو کرد.

 

مقدار مورد نیاز برای استخر به ازای هر 100 متر مکعب 1تا2 کیلو است.

 

البته این جارو ها در دو مدل دستی، رباتیک راهی بازار شده اند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند؛ برای این که کل مسیر استخر پاکسازی شود معمولا مدل های اتوماتیک ابتدا مسیر و مساحت را اندازه گیری می کنند، پس از آن مراحل شستشو به ترتیب انجام خواهد شد، در مدل های جدید زمان و دوره انجام کار عموما دو ساعت می باشد. به همراه آن پاکسازی ضد عفونی نیز توسط برخی مدل های دارای این ویژگی انجام خواهد شد.

 

 

 

جارو دستی استخر | ساخت استخر

جارو دستی استخر متشکل از پمپ، سر جارو، دسته تلسکوپی، شلنگ جارو استخری و یک گاری برای حمل پمپ میباشد.

جارو دستی همان طور که از اسم آن مشخص است باید به صورت دستی انجام شود و نیاز به یک فرد هست که طبق برنامه و سر زمان جارو انجام بده.

 

مزیت جارو دستی هزینه پایین آن است اما در مقابل آن معایبی دارد جدا بودن تجهیزات آن و خراب شدن و آسیب دیدن هرکدام به طور جداگانه، نیاز به یک فرد برای جارو کردن، سختی و سنگینی کار هنگام جا به جا کردن جارو در آب، زمان بر بودن آن به دلیل سختی کار و انجام آن توسط نیروی انسانی از جمله معایب آن است.

 

جارو رباتیک | تجهیزات استخر

جارو رباتیک همان طور که از اسم آن مشخص است رباتیک و خودکار است.

 

جارو استخر

حجم کمی نسبت به جارو دستی، ظاهری زیبا، راحتی انجام کار، سرعت در انجام کار از مزایای این جارو میباشد و تنها عیب آن قیمت بالا نسبت به جاروی دستی هست که اگر دستمزد ماهانه فرد سرویس نگهدار برای هدایت جارو دستی را در نظر بگیریم هزینه جارو رباتیک کمتر هم میشود چون این هزینه یک بار برای همیشه است و جارو به صورت رباتیک با یک برنامه ریزی انجام میشود و فقط یکبار باید جارو را به داخل استخر انداخت و یکبار از آن خارج کرد.

 

 

برند های زیادی اقدام به تولید ابزار های پاکسازی و جارو استخر کرده اند؛ در واقع مدل هایی موفق بوده اند که خاصیت پاک کنندگی، سرعت و همین طور کارایی بیشتری داشته باشند.

جدید ترین مدل جارو از دسته جاروهای رباتیک هایوارد هستند.

 

مشکلی که در جارو های استخری وجود دارد مسئله رطوبت و نفوذ آب و گرد و غبار و تاثیر آن بر سیستم الکترونیکی می باشد. مدل های بروز تر این مشکل را نیز حل کرده اند.

 

 

خرید انواع جارو های استخری | طراحی استخر

جارو های استخری می توانند با استفاده از ریزپردازنده ها مسیر شستشو را پیموده و بدون این که به خود و محیط آسیبی وارد کنند کل عملیات را در کم ترین زمان ممکن انجام دهند. البته حساسیت آن ها در شستشو متفاوت است، شما می توانید این میزان و شدت را تنظیم کنید.

 

کابل ها و سیم کشی های به کار رفته در جارو های استخری باید کاملا ایزوله و مقاوم در برابر ذرات آب و گرد و غبار باشد، به طوری که پس از هر بار انجام مراحل شستشو مشکلی در امر استفاده مجدد ایجاد نشود و جارو بار دیگر هم بتواند در همان مسافت و با همین قدرت کار خود را انجام دهد.

 

عمق کارکرد جارو های استخری در مدل های مختف متفاوت است، برخی مدل ها تا سه متر، برخی کم تر و حتی مدل هایی در عمق بیشتر می توانند عملیات پاکسازی را به درستی و بدون مشکل انجام دهند. به هر حال این بستگی به استخری خواهد داشت که شما برای شستشو از جاروی استخری استفاده می کنید.

 

 

 

میزان فعالیت و قدرت کارکرد این جارو به صورت متر بر ساعت اندازه گیری خواهد شد.

 

انواع مدل های جارو استخری

اگر قصد خرید یک جاروی استخری در بازار ایران را دارید، با مدل های مونتاژ داخلی، خارجی، اروپایی و چینی روبرو می شوید. شما باید به برند تولید کننده و قدمت آن در بازار دقت کنید، مدل های جدید و ناشناخته هر چقدر هم که کیفیت داشته باشند احتمالا قابل اعتماد نخواهند بود.

 

امروزه فروشگاه های اینترنتی زیادی هستند که این محصولات را در اختیار شما قرار می دهند، بهتر است که جارو های استخری را با گارانتی های معتبر و رسمی تهیه نمائید.

 

در صورتی که خدمات پس از فروش نیز برای مدل مربوطه در نظر گرفته شود، همه چیز در ایده آل ترین شرایط ممکن خواهد بود. چون جارو های استخری ممکن است در اثر استفاده های ناصحیح دچار مشکلات زیادی در سیستم عملکرد و کارکرد شوند.

 

 

به هر حال از سیستم های پردازش کامپیوتری استفاده می کنند و عواملی چون ضربه، شوک الکتریکی و.. آن ها را از کار خواهد انداخت.

 

ویژگی های جارو استخری باکیفیت

در حال حاضر جارو های استخری شارژی عموما در ابعاد کوچک تر نیز بسیار در بین مشتریان محبوب هستند. اما مسئله ای که وجود دارد این است که سرعت کار و همین طور قدرت تمیز کنندگی در نسخه های پرتابل و شارژی به مراتب کم تر است و برخی از آن ها حتی از نمونه های ثابت و متصل به برق نیز گران تر هستند.

 

 

 

 

پاکسازی جلبک های کف استخر، ضد عفونی و همین طور پاک کردن دیواره ها به صورت اصولی چیزی است که ما از جارو های استخری موجود در بازار انتظار داریم. استخر ها نیازمند رسیدگی روزانه هستند و در صورتی که این کار توسط شرکت های خدماتی انجام شود، در دراز مدت قطعا هزینه های بیشتری برای شما در بر خواهد داشت.

 

 

 

لینک های پیشنهادی ما

 

 

منبع: آریان استخر
گردآوری، تحریر و ویراستاری : سایت دکودان

 

 

انواع جارو استخری | ساخت استخر | طراحی استخر | پاکسازی و نگهداری استخر | تمیز کردن استخر

جارو استخری,ساخت استخر,طراحی استخر,پاکسازی و نگهداری استخر,جاروهای مخصوص استخرشنا,طراحی استخر شنا,جاروهای استخری شارژی,جارو رباتیک,جارو رباتیک استخر,هزینه جارو رباتیک استخر,جارو دستی استخر,جارو کف استخر,تجهیزات استخر,طراحی و ساخت استخر در منزل,نگهداری و ساخت استخر

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *