- طراحی دکوراسیون مغازه

- طراحی دکوراسیون فست فود

- طراحی دکوراسیون ویلا

- طراحی دکوراسیون رستوران

- طراحی دکوراسیون منزل

انتخاب بهترین چرخ گوشت

نازنین داددوست
1441
رای نویسنده
5از1
انتخاب بهترین چرخ گوشت | تجهیزات فست فود | راه اندازی فست فود | خرید چرخ گوشت فست فود

انتخاب بهترین چرخ گوشت,تجهیزات فست فود,راه اندازی فست فود,خرید چرخ گوشت فست فود,لوازم فست فود,بهترین لوازم فست فود,تجهیزات آشپزخانه صنعتی,راه اندازی رستوران

 

 

انتخاب بهترین چرخ گوشت | تجهیزات فست فود

در کذشته های دور برای ریز کرد گوشت نیاز داشتیم که این عمل با دست صورت بگیرد که این کار هم انرژی زیادی مصرف می کرد و هم وقت زیادی را به هدر می داده است. با گذشت زمان شرکت های توانستند دستگاهی به نام چرخ گوشت یا همان ماشین سنگ زنی را اختراع تا هم در انرژی و هم زمان صرفه جویی به عمل آید.

در صنعت فست فود و صنعت رستوران نیز این دستگاه کمک فراوانی به صاحبان و کسانی که در این مشاغل فعالیت میکنند کرده و همه جوره به آن ها کمک فراوانی کرده است.

 

 

 

 

ویژگی ها ، امکانات و عملکردها یک چرخ گوشت

 

ظرفیت

برای چزخ کردن پوره گوشت باید به ظرفیت دستگاه مورد نظر توجه گردد که معمولا توصیه میشود بسته به حجم کاری خود دستگاه مورد نظر خودتان که ظرفیت حجم و فعالیت و جوابگوی کار شما می باشد را فراهم نمایید. ظرفیت این دستگاه می تواند در چرخ کردن وتهیه مواد مورد نظر هم از نظر دقت و کیفیت چرخ کردن و هم نظر سرعت در این امر به ما شما کمک نماید.

 

مواد

مناسب ترین و بهترین جنس برای ساخت یک چرخ گوشت که باید به کار رود، فولاد ضد زنگ است. تیغه های این دستگاه هم باید از بهترین نوع فولاد ضد زنگ باشد. برای خرید این از محصولات حتما به نوع و جنس فولاد به کار رفته در ساخت دستگاه توجه فراوانی نمایید تا متوجه گردید که از بهترین نوع فولاد های موجود در بازار جهانی ( فولاد 430 و 304 ) ساخته شده اند تا خیالتان از همه نظر از جنس دستگاه راحت باشد.

 

طرح ها و مدل ها

طیف گسترده ای از انواع چرخ گوشت ها در بازار جهانی موجود می باشد که شکل و شمایل هرکدام با دیگری تفاوت های دارد.

این دستگاه به دو مدل 1- دستی  2- برقی در بازار موجود است. برای خرید از این دستگاه ها پیشنهاد می دهیم که سبکترین مدل با استفاده از فولاد ضد زنگ با کیفیت ساخته شده است را فراهم نمایید.

 

 

بهداشت

تمیز کردن اینگونه از تجهیزات امریست بسیار حیاتی و مهم. تمیز کردن دستگاه چرخ گپوشت بسیار آسان می باشد زیرا تمام قطعات آن قابل جدا شدن است و به راحتی می توان کل این دستگاه را تمیز کرد. باید این نکته را هم بگوییم پس از کار کردن بدون معطلی نباید دستگاه تمیز شود چون دستگاه در حین کار درجه حرارت آن بالا می رود و برای تمیز کردن آن هم شما به مشکل بر خواهید خورد و هم دستگاه آسیب خواهد دید.معمولا سعی کنید بعد از 30 دقیقه پس از اتمام کار با دستگاه به تمیز کردن آن بپردازید.

شرکت دکودان  با وارادت بهترین و باکیفیت ترین نوع از این تجهیزات  که  توسط بهترین و معروف ترین شرکت های سازنده اینگونه از تجهیزات در بازار جهانی می باشند توانسته در همه حالت و تمام زمان مشتریان خود را از خرید این دستگاه راضی نگه دارد . جنس بدنه این دستگاه ها همه از جنس فولاد ضد زنگ و از نوع فولاد 430 و 304 می باشد. سطح دستگاه ها به صورت خیلی آسان قابل تمیز شدن می باشند.

قیمت اینگونه از تجهیزات چیزی بالغ بر 4000000 تا 11000000 تومان می باشد که بسته به اندازه و طرح دستگاه این قیمت متغییر می شود. هدف شرکت دکودان جلب رضایت مشتری و راضی نگه داشتن آنان در همه ی جهات و زمینه ها می باشد.

 

 

 

انتخاب بهترین چرخ گوشت | تجهیزات فست فود | راه اندازی فست فود | خرید چرخ گوشت فست فود

انتخاب بهترین چرخ گوشت,تجهیزات فست فود,راه اندازی فست فود,خرید چرخ گوشت فست فود,لوازم فست فود,بهترین لوازم فست فود,تجهیزات آشپزخانه صنعتی,راه اندازی رستوران,خرید چرخ گوشت رستوران,لوازم رستوران,خرید تجهیزات رستوران,بهترین لوازم رستوران,قیمت چرخ گوشت صنعتی,چرخ گوشت نیمه صنعتی,چرخ گوشت صنعتی در دو نوع تسمه ای و گیربکسی,لیست قیمت چرخ گوشت صنعتی,چرخ گوشت صنعتی الکتروکار,قیمت چرخ گوشت صنعتی 42,قیمت چرخ گوشت صنعتی کوچک,چرخ گوشت صنعتی اصفهان,چرخ گوشت صنعتی دیوار,چرخ گوشت صنعتی چگا,چرخ گوشت صنعتی استخوان,چرخ گوشت صنعتی شیراز

 

افزودن دیدگاه جدید
دیدگاه خودتان را با بازدیدکنندگان به اشتراک بگذارید »ارسال دیدگاه«

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *